مرکز-سپاه-ایران-مورد-حمله-قرار-گرفت

حمله گروه جیش‌العدل به مرکز نظامی در راسک و چابهار؛ مقام‌های ایرانی از کشته‌‌شدن ۵ نیروی حکومتی و ۸ مهاجم خبر دادند.

به گزارش افغان نیوز؛ گروه مسلح «جیش‌العدل» صبح امروز (پنج‌شنبه، 16حمل) اعلام کرد که طی عملیات زنجیره‌ای در جنوب استان سیستان‌ و‌ بلوچستان، مرکز فرماندهی سپاه در راسک و چابهار را به محاصره خود درآورده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید این حمله از کشته شدن 5 نفر از نیروهای حکومتی در درگیری با گروه جیش‌‌العدل خبر داده وگفته است که اوضاع تحت کنترل است و گروه مهاجم هم دستکم 8 نفر تلفات داشته‌اند.

خبرگزاری حال‌وش که اخبار استان سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد به نقل از منابع خبری «جیش العدل» مدعی شد که درگیریها بین نیروهای نظامی با افراد جیش‌العدل در شهرهای چابهار و راسک با گذشته بیش از دو ساعت، همچنان ادامه دارد.

با این حال، گروه مسلح جیش‌العدل، در کانال‌های تلگرام و وب‌سایت خود ادعا کرده است که مقرهای سپاه پاسداران در راسک و چابهار و یک کلانتری و اداره آگاهی این شهر را تصرف کرده و بر انبار تسلیحاتی آن‌ها مسلط شده است.

اما؛ علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ورود نیروهای جیش العدل به مقر سپاه در راسک را تکذیب کرده و افزود: نفرات این گروه در شهرستان راسک طی حمله مسلحانه، قصد داشتند وارد مقر سپاه شوند که با تبادل آتش نظامیان، ناموفق بودند اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.

مقام‌های ایرانی بارها اعلام کرده‌اند که «جیش العدل» در پاکستان پناه می‌گیرد و از خاک آن کشور برای حمله به داخل ایران استفاده کرده است.

 

مرکز سپاه ایران مورد حمله قرار گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد