هند-برای-کشتن-تروریستان-وارد-خاک-پاکستان-هم-می-شویم

وزیر دفاع هندوستان گفته است به نیروهای آن کشور ماموریت داده برای کشتن افرادی که قصد انجام عملیات تروریستی در هند دارند، عملیات برون‌مرزی انجام دهند.

به گزارش افغان نیوز؛ راجنات سینگ، وزیر دفاع هند  دیروز (جمعه، 17حمل) در صحبت با تلویزیون سی‌ان‌ان گفته است که ماموران کشور هند وارد خاک پاکستان خواهند شد تا هر کسی را که پس از تلاش برای انجام «فعالیت‌های تروریستی» فرار می‌کند، به قتل برسانند.

او در ادامه صحبت های خود گفته است: «هند همیشه خواستار حفظ روابط خوب با کشورهای همسایه است، اما ما به کسی که بارهاوبارها به هند بیاید و تلاش کند که فعالیت‌های تروریستی را رواج دهد، رحم نخواهیم کرد.»

وزیر دفاع هند در حالی این اظهارات را مطرح می¬کند که روزنامه بریتانیایی «گاردین» در گزارشی نوشت که هند از سال ۲۰۲۰ تا کنون حدود ۲۰ تن را در پاکستان کشته است.

به گزارش گاردین این افراد متهم به انجام «فعالیت‌های تروریستی» در خاک هند بوده اند.

بربنیاد گاردین، این پروژه بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای از بین بردن افراد متهم به «تروریسم در خاک خارجی است.»

گزارش گاردین درباره عملیات برون‌مرزی هند علیه مخالفانش چند ماه پس از آن منتشر شد که کانادا و امریکا دهلی‌نو را به کشتن یا تلاش برای قتل سیک‌های جدایی‌طلب در این کشورها متهم کرده‌اند.

هند و پاکستان رقیب‌های دیرینه هستند. دهلی‌نو بارها اسلام‌آباد را متهم به پناه دادن به «تروریست‌ها» کرده است. اتهامی که همواره از سوی پاکستان رد شده است.

هند: برای کشتن تروریستان وارد خاک پاکستان هم می شویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد