هیاتی-برای-بررسی-پرونده-افغان-های-محکوم-به-اعدام-درایران،-به-کابل-خواهد-آمد

آقای حسن کاظمی قمی نماینده ویژه و سرپرست سفارت ایران در کابل ، از سفر قریب الوقوع هیات قوه قضایه ایران به افغانستان، جهت رسیدگی به دوسیه‌های افغان‌های محکوم به اعدام خبر داد.

به گزارش افغان نیوز به نقل از حساب ایکس وزارت امور خارجه ا.ا.ا : حسن کاظمی قمی نماینده ویژه و سرپرست سفارت ج.ا.ا در کابل با امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه ا.ا.ا دیدار نموده و دو طرف درمورد موضوعاتی مانند تقویت هرچه بیشتر روابط و همکاری‌ها درعرصه‌های سیاسی، تجارتی،اقتصادی، فرهنگی،و بشردوستانه گفتگو داشتند.

در خبرنامه آمده است که نماینده ایران، از سفر قریب الوقوع هیات قوه قضایه آن کشوربه کابل خبر داد که این هیئت قرار است برای گسترش همکاری های قضایی و رسیدگی به دوسیه‌های افغان‌های محکوم به اعدام ، با مقامات و مسئولین ا.ا.ا بحث و گفتگو داشته باشند.

این در حالی است که هفته گذشته هیئت های مختلفی در بخش زراعت و آبیاری، صنعت و تجارت و اداره خط آهن از افغانستان به ایران سفر داشتند و همچنین یک هیئت پارلمانی نیز از ایران به کابل سفر داشت.

 خبرنامه می افزاید که در این دیدار آقای متقی سرپرست وزارت امور خارجه ا.ا.ا بر گسترش و تقویت همکاری ها و اقدامات عملی میان دو کشور تاکید کرده و اظهار داشت که برای نسشت ها و سفر هیئت ها در آینده هماهنگی بیشتری صورت پذیرد.

هیاتی برای بررسی پرونده افغان های محکوم به اعدام درایران، به کابل خواهد آمد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد