وزیر-افغانستانی-دولت-کانادا-در-آستانه-اخراج-قرار-گرفت

مریم منصف"کانادایی افغان تبار"، که سال گذشته به عنوان وزیر نهاد های دموکراتیک، در دولت کانادا کارش را آغاز کرد اینک با خطر سلب تابعیت و اخراج از کانادا روبرو است.

به گزارش افغان خبر: مریم منصف هفته قبل اعلام کرد که در افغانستان نه بلکه در ایران، تولد شده (برخلاف آنچه فکرمیکرد که شاید در افغانستان تولدشده باشد) و این موضوع را مادرش به تازه گی برای او گفته است.
این خبر، واکنش های تند حزب مخالف لیبرال کانادا را به همراه داشت و مریم منصف را به جعل کاری دراسناد مهاجرت و تابعیت کانادایی، متهم کردند. سخنگوی بورد وکلای اجرائی اداره مهاجرت کانادا میگوید: مریم منصف براساس معلومات نادرستی که در فورمه مهاجرت و فورمه تابعیت نوشته است، ممکن با سلب تابعیت و اخراجش از کانادا مواجه گردد.
مریم منصف، با این تعصب درواقع میخواست نام افغان و افغانستان را از هویتش دور سازد، اما غافل از اینکه حالا نخست از وزارت برکنارشده، بعدا به محکمه خاص احضارشده تا در مورد جعل کاری در اسناد مهاجرتش بررسی شود، سلب تابعیت شود و بعدا تصمیم به اخراجش در دستور کار قرارگیرد.
زمان محکمه بعدی خانم مریم 11 فبوری 2017 تعین شده و دادگاه عالی کانادا برایش توصیه کرده تا روز موعود اسناد و مدارک که افغان بودنش را ثابت کند، گردآورده و به محکمه خاص اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه دهد!

وزیر افغانستانی دولت کانادا در آستانه اخراج قرار گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد