کابل-امنیت-ندارد

ویس احمد برمک سرپرست و نامزد وزیر امور داخله گفته است که در حال حاضر امنیت شهر کابل قناعت بخش نبوده و باید تدابیر امنیتی در نظر گرفته شود.

به گزارش افغان نیوز: آقای ویس احمد برمک به مسوولان پولیس کابل گفته است که مردم از شما امنیت می خواهد و شما باید بیشتر از پیش در تأمین امنیت شهر کابل تلاش کنید، وضعیت امنیتی شهر کابل قناعت بخش نیست، باید یک تدایسز امنیتی قناعت بخش روی دست گرفته شود.

وی افزود، یگانه آرزوی شهروندان کشور همین شده است که زمینه ی آرامش و رفا فراهم شود، مسوولین امنیتی باید از آخرین امکانات دست داشته ی شان برای تأمین امنیت این شهروندان تلاش کنند.

وی به مسوولان کشفی و استخباراتی گفته است که با استخدام افراد مسلکی و کار فهم به دشمن فرصت ندهد تا طرح و پلان شان را عملی کند.

فرمانده زون 101 آسمایی کابل و مسوولان کشفی و استخباراتی، به آقای ویس احمد برمک وعده سپرده که در راستای عملی نمودن طرح و پلان های رهبری وزارت امور داخله تلاش کند.

این نا رضایتی ها از وضعیت امنیتی در کابل در حالی مطرح می شود که پس از چندین حمله تروریستی، قرار بود طرح تازه ی امنیتی شهر کابل از سوی حکومت روی دست گرفته شود.

کابل امنیت ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد