کابل-زیر-تهدید-حمله-طالبان-قرار-دارد

احمدضیا مسعود از احتمال حمله طالبان بر شهر کابل و چندین شهر دیگر افغانستان خبر داده می گوید که مردم باید آمادگی ها برای حفاظت از جان و مال خود را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: احمد ضیا مسعود نماینده ویژه پیشین رئیس جمهور غنی در امور اصلاحات و حکومتداری خوب روز گذشته ۲۷ اسد در نشستی از احتمال حمله طالبان بر شهر کابل و چند شهر دیگر خبر داده است.

آقای مسعود تصریح می کند که امکان وقوع رویداد بزرگی در پایتخت کشور و چندین ولایت دیگر وجود دارد که طالبان برنامه های برای ناامن ساختن کشور و واگذاری ارگ به آنان روی دست دارند که ممکن است هر آن دست به دهشت و وحشت در کابل بزنند.

طبق گزارش های موجود طالبان برای پیروزی و به دست گیری دوباره کشور از هیچ رویدادی دریغ نکرده برنامه های جدیدی را در حال عملی کردن هستند.

چنانچه غزنی در هفته گذشته شاهد بی سابقه ترین حملات طالبان بودند که طی ۵ شبانه روز جنگ در این شهر مردمان زیادی آوارده و بسیار هم جان و مالشان را از دست دادند.

همچنان طالبان در جریان هفته‌های گذشته بر چندین پاسگاه نیروها امنیتی در چند ولایت افغانستان حمله کرده و تلفاتی سنگینی بر دو طرف وارد شده است.

کابل زیر تهدید حمله طالبان قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد