کشته-شدن-هراس-افگن-به-شمول-۳-داعشی

در نتیجۀ عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ هراس‌افگن به شمول اعضای طالبان و داعش کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر گزارش از دست‌آوردهای فشردۀ نیروهای دفاعی و امنیتی در ۲۴ ساعت گذشته می‌گوید که ۶۰ هراس‌افگن به شمول اعضای طالبان و داعش کشته شده‌اند.

در خبرنامه آمده است که در نتیجۀ عملیات‌های مختلف نیروهای دولتی در نقاط مختلف کشور، ۶۰ هراس‌افگن به شمول سه داعشی کشته و ۲۷ تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

مسؤولان مطبوعاتی وزارت دفاع گفته‌اند که عملیات‌های نیروهای دفاعی و امنیتی کشور در ۱۳ ولایت افغانستان راه‌اندازی شده بودند که بر طالبان و داعشیان تلفات سنگین وارد شده‌اند.

خبرنامه گفته‌است که در نتیجۀ عملیات نیروهای دولتی در ولسوالی دهراوود ولایت ارزگان ۲۲ طالب، در ولسوالی‌های دشت‌ارچی و گل‌تپه قندز ۱۴ طالب و در ولایت هلمند ۱۳ طالب دیگر کشته شده‌اند.

بر بنیاد خبرنامه، در جریان عملیات‌های نیروهای دفاعی و امنیتی کشور ده‌ها حلقه ماین کشف و خنثی و یک مقدار سلاح و مهمات نیز از بین برده‌ شدهاست.

وزارت دفاع گفته‌است که حمایت هوایی و زمینی از نیروهای دولتی افزایش یافته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ عملیات تصفیوی پلان شده، ۱۴ عملیات خاص و ۵۷ پرواز هوایی انجام شده‌اند.

این وزارت تاکید کرده‌است که در نتیجۀ ضربات هوایی نیروهای دولتی، ۶ ضربه به لانه‌های دشمن وارد گردیده‌است.

وزارت دفاع ملی اما از تلفات نیروهای دولتی چیزی نگفته‌است، اما طالبان گفته‌اند که تلفات بر نیروهای پولیس محلی وارد کرده‌اند.

کشته شدن 60 هراس افگن به شمول ۳ داعشی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد