گروه-تروریستی-داعش-رهبر-جدید-خود-را-در-افغانستان-معرفی-کرد

یک مقام امنیتی از تعیینات جدید سرکرده گروه داعش در افغانستان خبر داده می گوید: پس از کشته شدن عبدالحسیب سرکرده داعش شاخه خراسان، این گروه تروریستی سرکرده جدید خود در افغانستان را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز:  پس از کشته شدن عبدالحسیب سرکرده داعش درافغانستان، یک مقام امنیتی در ولایت ننگرهار از تعیین سرکرده جدید این گروه برای افغانستان خبر می دهد که ارحابی برادر حافظ سعیدی به عنوان رهبر جدید این گروه در افغانستان اعلام موجودیت کرده است.

این مقام امنیتی اظهار می دارد که پس از کشته شدن سرکرده داعش در افغانستان، ارحابی با عبدالله اروکزی موسوم به اسلم‌ فاروقی والی نام نهاد داعش به عنوان سرکرده این گروه تروریستی در افغانستان تعیین شده است.

براساس این گزارش ها، ارحابی پس از اعلام موجودیت به عنوان سرکرده جدید داعش در افغانستان همراه با 100 نفر از جنگجویان داعشی که از مناطق اروکزی ایجنسی و افریدی  پاکستان هستند، وارد افغانستان شده است.

به گفته این مقام امنیتی سرکرده جدید داعش همراه با جنگجویان خود با استفاده از مسیری در منطقه  توره‌ بوره با ورود به ولسوالی اچین ولایت ننگرهار در قریه باغ‌دره مستقر شده‌است.

این در حالی است که هفته گذشته پس از عملیات‌های متعدد نیروهای ویژه امنیتی علیه مواضع داعش در شرق عبدالحسیب لوگری سرکرده داعش شاخه افغانستان همراه با افراد خود در ولسوالی اچین کشته شده است.

گروه تروریستی داعش رهبر جدید خود را در افغانستان معرفی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد