یارزاده-سرمربی-تیم-زیر-۱۶-سال-فوتبال-کشور-شد

طی تغییرات تازه‌ای در فدارسیون فوتبال کشور، علی احمد یارزاده به حیث سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال کشور، گماشته شد.

به گزارش افغان نیوز؛ باختر گزارش کرده که در این جابجایی، فیض محمد فیضی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال به حیث دستیار عبدالله المطهری، مربی تیم ملی بزرگ سالان کشور تعیین شده است.

طبق گزارش، علی احمد یارزاده اخیرا با تیم اتک انرژی قهرمان لیک قهرمانان افغانستان شد.

علی احمد یارزاده، چهره شناخته شده فوتبال افغانستان که سابقه دوازده سال بازی در تیم ملی فوتبال افغانستان را دارد، به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر شانزده سال افغانستان انتخاب شد.

علی احمد یارزاده، سابقه مربیگری در تیم‌های طوفان هریرود و اتک انرژی هرات را دارد و سال‌ها مسوول کمیته جوانان فوتبال ولایت هرات بوده است.

یارزاده که با دوازده سال حضور در تیم ملی فوتبال افغانستان، یکی از چهره‌های با سابقه فوتبال ملی است، لاینس بی مربیگری ای اف سی را دارد.

او سابقه سال‌ها بازی در تیم‌های گوناگون فوتبال افغانستان را دارد. یارزاده در تیم‌های کوهستان و منتخب هرات بازی کرده و با تیم سرخ ‌پوشان چند بار و با تیم اتفاق نیز دو بار قهرمان فوتبال هرات شده است.

او پیراهن تیم‌های کابل بانک، ابومسلم و استقلال معارف را نیز پوشیده است. یارزاده شش سال کاپیتان تیم طوفان هریرود بود و در دور اول لیگ برتر فوتبال افغانستان با این تیم قهرمان شد.

یارزاده در باشگاه‌های انصاری هرات و کام ایر مزار شریف نیز بازی کرد. او بین سال‌های ١٣٨٦ و ١٣٨٧ با باشگاه آریانا از دسته اول به لیگ برتر فوتبال هرات صعود کرد و در آن رقابت‌ها آقای گل شد.

این مربی جوان جزو آن نسل از فوتبالیست‌ها است که در سال ٢٠١٣، با تیم ملی فوتبال افغانستان، به مقام قهرمانی فوتبال جنوب آسیا رسیدند.

سرمربی تازه گماشته شده‌ای تیم ملی زیر شانزده سال افغانستان، باید شاگردانش را برای حضور در مسابقات مرکز آسیا آماده نماید.

مسابقات مرکز آسیا به زودی برگزار می‌شود.

 

 

یارزاده سرمربی تیم زیر ۱۶ سال فوتبال کشور شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد