-تروریست-در-ولایت-بلخ-به-قتل-رسیدند

در خبرنامۀ دفتر مطبوعاتی قول اردوی ۲۰۹ شاهین آمده است که در جریان عملیات (ولید۵) در مربوطات ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ، ۲۴ هراس افگن به‌شمول دو سردسته این گروه کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در زون شمال، امروز پنج شنبه(6، ثور) با نشر خبرنامه اعلام کرده که در جریان عملیات (ولید۵) در مربوطات ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ، ۲۴ هراس افگن به‌شمول دو سردسته این گروه کشته شدند.

خبرنامه افزوده است که این عملیات مشترک نیروهای ارتش و پولیس به کمک‌ قوای هوایی ارتش که از چند روز به‌ این‌سو در بخش‌های چهاربولک ادامه دارد، ۳۶ هراس افگن دیگر نیز در جریان آن تااکنون زخمی شده اند.

در خبرنامه آمده است که در جریان درگیری‌های نیروهای ارتش با گروه طالبان در رو روستای کوشکه چهاربولک، داوود مسوول استخبارات طالبان واحمدی یکی دیگر از سردسته این گروه مشمول کشته شده‌گان هستند.

 به نقل از خبرنامه قول اردوی ۲۰۹ شاهین، تعداد ۲۰ تن از طالبان کشته شده در ولسوالی چهاربولک ، باشنده‌گان ولایت جوزجان هستند که جهت کمک به طالبان ولسوالی چهاربولک آمده بودند.

قابل ذکر است که حدود یک‌هفته می‌شود، درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش و گروه طالبان در ولسوالی‌ چهاربولک ولایت بلخ ادامه دارد.

24 تروریست در ولایت بلخ به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد