-تروریست-در-پنج-ولایت-کشته-و-زخمی-شدند

وزارت دفاع: در نتیجۀ عملیات تصفیوی در ولایت های زابل، لوگر، لغمان، کنر و ارزگان ۳۳ تن از مخالفان مسلح کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: وزارت دفاع ملی اعلام کرده که نیروهای دفاعی و امینتی افغانستان به منظور تامین امنیت بهتر و ایجاد فضای صلح و ثبات در کشور عملیات تصفیوی را با حمایت قوای هوائی در ولایت های ارزگان، زابل ، لوگر ، لغمان و کنر راه اندازی  نموده اند.

 در خبرنامه آمده است، در اثر این عملیات در ولسوالی  چوره  و مرکز ولایت ارزگان 7 تن از مخالفان  کشته  و 2 تن زخمی  و یک دستگاه مخابره ( ریپیتر)  دشمن نیز از بین برده شده  است، در ولسوالی دایچوپان ولایت زابل 4 تن از مخالفان کشته  و 21 حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است و در ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر 5 تن از دشمن کشته و 3 تن زخم برداشته اند.

همچنان در خبرنامه افزوده شده که در نتیجۀ ضربات هوائی در ولسوالی های دانگام و مانوگی ولایت کنر 5 تن شورشی طالب کشته ، 4 تن زخمی  و یک دیپوی کشف  و مقادیر سلاح و مهمات بدست آمده است. در نتیجه عملیات تصفیوی در ولسوالی علینگار ولایت لغمان یک تن از مخالفان  کشته و 2 تن دیگر زخمی گردیده است.

 این در حالیست که روز گذشته یک شبکۀ سیزده‌نفری هراس‌افگنان در ننگرهار بازداشت شد و به جرم شان نیز اعتراف کرده اند.

33 تروریست در پنج ولایت کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد