-تن-به-ارتکاب-جرم‌-های-جنایی-در-کابل-بازداشت-شدند

منسوبین پولیس کابل با انجام چندین عملیات در مربوطات حوزه‌های دوم، چهارم، نهم، یازدهم، سیزدهم و پا نزدهم شهر، ۱۰ تن را در پیوند به ارتکاب جرم‌های جنایی بازداشت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور امروز چهار شنبه(23، دلو) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین پولیس کابل، طی 48 ساعت گذشته، با انجام چندین عملیات در مربوطات حوزه‌های دوم، چهارم، نهم، یازدهم، سیزدهم و پانزدهم شهر کابل، 10 تن را در پیوند به ارتکاب جرم‌های جنایی به ویژه چپاولگری، حمل سلاح غیرقانونی، سرقت منزل، غصب موبایل با تهدید اسلحه، مجروحیت، سرقت نمبر پلیت وسایط و فروش مواد مخدر بازداشت نموده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد این افراد؛ دو میل سلاح، یک قبضه بم دستی، یک قاب نمبر پلیت سرقت شده و یک مقدار مواد مخدر نوع تریاک و چرس نیز بدست پولیس آمده است.

این درحالی است که دو روز قبل(دو شنبه(21، دلو) نیز وزارت داخله اعلام نموده بود که منسوبین پولیس کابل با انجام چندین عملیات اوپراتیفی درمربوطات حوزه‌های دوم، سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم، پانزدهم وهفدهم شهر کابل، 11 تن را به ارتکاب جرم‌های جنایی به ویژه سرقت مسلحانه، چپاولگری، اخلال امن و نظم عامه، سرقت منازل، حمل سلاح غیرقانونی و رهزنی بازداشت نموده اند.

10 تن به ارتکاب جرم‌ های جنایی در کابل بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد