-تن-به-جرم-قتل-و-دزدی-از-هرات-و-کابل-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که طی بیست روزاخیر، ۷۷ تن به ارتکاب جرم‌های گوناگون همچون جمله قتل و دزدی از ولایت‌های هرات و کابل بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(14، جدی) منتشر شده، آمده است که در بیست روزاخیر، نیروهای امنیتی با انجام چندین عملیات اوپراتیفی در بخش‌های مختلف شهر و ولسوالی‌های کابل، 70 تن را به ارتکاب جرایم گوناگون به ویژه قتل و دزدی موتر بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد این افراد؛ 25 میل سلاح، 5 قبضه برچه و 6 عراده موتردزدی شده نیز بدست آمده و همچنان در این مدت، سه مجرم متکرر در نتیجه درگیری با نیروهای پولیس در شهرکابل کشته شده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که نیروهای پولیس ولایت هرات، 7 تن را به ارتکاب جرم های گوناگون به ویژه آدم ربائی و دزدی، بازداشت کرده است.

اعلامیه گفته است که درپیوندبه آدم ربائی، یکتن که می‌خواست یک کودک 8 ساله را از مربوطات ولسوالی انجیل ولایت هرات، اختطاف نماید، بازداشت شد.

درپیوند به دزدی موتر وموترسایکل، دوتن از مربوطات حوزه های چهارم وچهاردهم شهر هرات بازداشت شده اند که میخواستند یک موتر ویک موتر سایکل را دزدی کنند.

در اعلامیه آمده است که به ارتکاب دزدی اموال، چهار تن از مربوطات ولسوالی انجیل به ارتکاب دزدی چندین کارتن تخم، بازداشت شده اند.

77 تن به جرم قتل و دزدی از هرات و کابل بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد