-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنائی-از-چهار-ولایت-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۲۸ تن در پیوند به انجام جرم های جنائی به ویژه قاچاق مواد مخدر، قتل، دزدی و استخراج معادن به گونه غیر قانونی از مربوطات ولایت‌های کابل، هرات، پکتیکا و بغلان بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک دو شنبه(5، حوت) منتشر شده، آمده است که طی یک هفته اخیر، منسوبان پولیس قومندانی امنیه ولایت پکتیکا، 18 تن را در پیوند به انجام جرم های جنائی به ویژه قاچاق مواد مخدر، دزدی و استخراج معادن به گونه غیر قانونی، ازمناطق مختلف این ولایت، بازداشت کرده اند.

از جمله افراد بازداشت شده، 7تن درپیوند به قاچاق 619 کیلوگرام مواد مخدر، یک میل تفنگچه و مقداری مهمات، دوتن در پیوند به دزدی یک موتر کرولا، 4 تن در پیوند به فرار از محصول گمرکی، دوتن در پیوند به کمیشن کاری و سه تن در پیوند به استخراج معادن به گونه غیرقانونی، بازداشت شده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است؛ دو تن که درقضایائی دزدی موتر در بخش‌های از شهرهرات نقش داشتند، روزگذشته هنگامی سرقت یک موتر درمربوطات حوزه هشتم این شهر توسط پولیس بازداشت شدند. از نزد این سارقین، یک عراده موترویکعراده موترسایکل مسروقه و یک میل تفنگچه نیز بدست آمده است.

همچنان در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که طی 24 ساعت گذشته، منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر، 8 تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدراز مربوطات ولایت‌های کابل، هرات و بغلان بازداشت کرده اند.

از جمله افراد، دوتن همراه با 19 کیلوگرام مواد مخدر نوع شیشه ازمربوطات حوزه دوازدهم شهرکابل؛ سه تن همراه با دو کیلوگرام هیروئین که به شکل کپسول دربطن شان جابجا نموده و میخواستند به کشورهندوستان قاچاق نمایند از میدان هوائی بین المللی حامد کرزی؛ یکتن همراه با سه کیلوگرام هیروئین ویکعراده موتر از شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان و دو تن دیگر همراه‌ با 8کیلوگرام چرس ویک عراده موتر ازمنطقه دروازه میرداود شهرهرات بازداشت شده‌اند.

28 تن در پیوند به جرایم جنائی از چهار ولایت بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد