-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-پنج-ولایت-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که چهارده تن در پیوند به قتل، سرقت، کمیشن کاری و حمل سلاح از ولایت های فراه، بغلان، هرات و تخار بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(14، قوس) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های؛ کابل، هرات، تخار، بغلان و فراه در پی چندین عملیات جداگانه‌ی که در نقاط مختلف ولایات متذکره راه اندازی نموده بودند، 14 تن را در پیوند به سرقت، قتل، کمیشن‌کاری و حمل سلاح بدون جواز بازداشت نموده اند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، پنج تن در پیوند به قتل، حمل سلاح غیر قانونی و کمیشن کاری از نواحی، چهارم، ششم، پانزدهم و ولسوالی فرزه، چهار تن در پیوند به سرقت از ناحیه پنجم شهر هرات، دو سارق از مربوطات تنگی تخار و یک سارق از مرکز ولایت فراه، بازداشت شده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که یک عراده موتر سرقت شده نیز از سوی پولیس بغلان در ولسوالی "ده سلاح" کشف و دوباره به صاحب آن تسلیم داده شده است. همچنان از نزد افراد بازداشت شده چندین میل اسلحه نیز بدست منسوبین پولیس آمده است.

این درحالی است که پیش از این نیز نهادهای امنیتی و دفاعی اعلام کرده بودند که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در اطراف شهر کندز، تلفات سنگینی به طالبان مسلح وارد شده و بسیاری از ساحات از وجود آنان پاک‌سازی شده است.

14 تن در پیوند به جرایم مختلف از پنج ولایت بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد