-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-پنج-ولایت-دستگیر-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که منسوبین فرماندهی پوليس، طی چندین عملیات جداگانه‌ در ولایت های خوست، کابل، فراه، ننگرهار و کندز ۲۱ تن را در پیوند به جرایم مختلف دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(9، سنبله) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پوليس ولایت کابل، طی چندین عملیات جداگانه‌ی 9 تن را در پیوند به سرقت وسایط و پول نقد از مربوطات نواحی؛ دوم، یازدهم؛ شانزدهم و ولسوالی پغمان بازداشت نموده اند.

همچنان، 5 تن دیگر نیز در پیوند به سرقت های مسلحانه از نقاط مختلف شهر جلال‌آباد توسط پولیس بازداشت گردیده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت های خوست و کندز در یک عملیات تصفیوی، به شمول یک قوماندان سه فرد مسلح غیر مسئول را باز داشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که پولیس قوماندانی امنیه ولایت کندز دو فرد مسلح غیر مسئول را از مربوطات ولسوالی امام صاحب که در قضایای مختلف جرمی دست داشتند، باز داشت نمودند.

در در ولسوالی علیشیر ولایت خوست، یک تن با دومیل سلاح کلاشینکوف و یک میل تفنگچه نیز از سوی پولیس باز داشت گردیده است.

همچنان وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت های ننگرهار، خوست و فراه سه تن را به اتهام قتل از مربوطات آن ولایات باز داشت نمودند.

در اعلامیه آمده است که این افراد از ناحیه چهارم شهر جلال آباد، متون خوست و ناحیه چهارم شهر فراه بازداشت شده اند.

این درحالی است که نیروهای قطعات خاص 333 پولیس به ولایت کندز رسیده اند وعملیات تصفیه و پاکسازی درنقاط مختلف شهرکندز، به گونه جدی ادامه دارد.

گروه طالبان حوالی ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز (شنبه، ۹ سنبله) حملات تهاجمی‌شان بر شهر کندز را آغاز کرد و گفته می شود که وضعیت در شهر کندز نگران کننده بوده و غیرنظامیان در خانه‌های‌شان گیر مانده و نمی‌توانند برای کار بیرون شوند.

21 تن در پیوند به جرایم مختلف از پنج ولایت دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد