-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-چهار-ولایت-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۴ تن در پیوند به نگهداری سلاح غیر قانونی و انجام اعمال تخریبی از ولایت های ننگرهار، لغمان، لوگر و کندز بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(23، عقرب) منتشر شده، آمده است که نیروهای عملیاتی قطعات خاص پولیس، در پی چندین عملیات هدفمندی که روز گذشته انجام دادند، 4 تن را در پیوند به فروش و نگهداری و مواد مخدر و انجام اعمال هراس افگنانه از ولایت های ننگرهار، لغمان، لوگر و کندز بازداشت کردند.

اعلامیه افزوده است که از این میان؛ یک تن با دو میل سلاح از ولسوالی قرغه یی ولایت لغمان، یک تن با چندین کیلو گرام مواد مخدر، یک میل سلاح و تعدادی مهمات آن از ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، یک تن با یک میل سلاح از مرکز ولایت کندز و همچنان یک تن به ظن انجام اعمال هراس افگنانه از مربوطات ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر بازداشت گردیده اند.

وزارت داخله همچنان تصریح نموده است؛ یک حلقه ماین که از سوی تروریستان طالب در مربوطات مرکز ولایت پکتیا جاسازی شده بود، توسط این نیروها کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

این درحالی است که محمد مسعود اندرابي، سرپرست وزارت امورداخله روز گذشته در نشستي كه از سوي اداره پوليس مردمي اين وزارت، با اقشار مختلف مردم در كابل برگزار گرديده بود، گفت كه روابط نزديك و همكاري مردم با پوليس، ميتواند اين نيروها را در راستاي تامين امنيت و تنفيذ قانون در جامعه بيشتر تقويت نمايد.

4 تن در پیوند به جرایم مختلف از چهار ولایت دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد