-تن-مخالف-مسلح،-در-عملیات-نیروهای-نظامی-کشته-و-زخمی-شدند

وزارت دفاع ملی کشور اعلام کرده است که در جریان عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ۵۹ مخالف مسلح کشته شده و ۳۵ تن دیگر آنها زخم برداشته اند.

به گزارش افغان خبر: وزارت دفاع ملی با نشر اعلامیه‌ی گفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی در 24 ساعت گذشته به هدف سرکوب مخالفان مسلح و تامین امنیت عملیات های نظامی را در نقاط مختلف کشور راه اندازی کردند.

این عملیات ها در ولایات ننگرهار، غزنی،  کندهار،  زابل،  غور،  بادغیس، تخار، بغلان، کندز و هلمند راه اندازی شد که در نتیجه آن 59  تن مخالف مسلح کشته، 35 تن زخمی و 5 تن  دیگر آنها دستگیر شدند.

عملیات نیروهای نظامی کشور با حمایه قوتهای توپچی و هوائی  صورت گرفته  در مربوطات  ولسوالی های ده یک و ناوه ولایت غزنی 14 تن  شورشی طالب  کشته، 18 تن زخمی و 5 تن آنها مسلح دستگیر گردیده اند.

در عملیات ولسوالی‌های خان آباد، امام صاحب و علی آباد ولایت کندز 43 تن مخالف مسلح با سه تن سرگروپ آنها کشته و 15  تن دیگر شان زخمی شده اند  و در مربوطات ولسوالی شینکی ولایت زابل 2 تن هراس افکن کشته و 2 تن دیگر زخمی گردیده اند.

در جریان این عملیات ها 13 تن سرباز ارتش نیز از بین رفته اند.

این درحالی است که جنگ میان نیروهای نظامی کشور و مخالفان مسلح در شمار از ولایات شدت گرفته و روز گذشته ولسوالی حصارک ولایت ننگرهار، ولسوالی خان‌آباد ولایت قندوز و دهنه غوری ولایت بغلان به دست طالبان مسلح افتاده است.

90 تن مخالف مسلح، در عملیات نیروهای نظامی کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد