-جنگجوی-طالبان-در-هلمند-و-قندهار-کشته-شدند

منسوبین امنیتی اعلام نموده اند که در نتیجه حملات نیروهایی امنیتی علیه گروه طالبان در ولایت های قندهار و هلمند، ۱۹ تن از جنگجویان این گروه کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: قوت های هوایی کشور با پخش خبرنامه ای از راه اندازی یک رشته عملیات های هوایی موفق در ولایت هلمند خبر دادند.

این عملیات هوایی در ولسوالی سنگین ولایت هلمند صورت گرفته و پس از بمباران مواضع طالبان در این ولسوالی دستکم هشت تن از هراس افگنان طالبان کشته شده و مقداری از اسلحه و مهمات شان از بین رفته است.

در یک عملیات هوایی جداگانه که درولسوالی موسا قلعه این ولایت نیز صورت گرفته است هفت تن از طالبان کشته شده اند.

در این بمباران مقداری از ماین های کنار جاده ای و دیگر سلاح های طالبان نیز از بین رفته است.

در همین حال، منسوبین امنیتی با نشر یک خبر نامه ای دیگر گفته اند که در پی حملات نیروهایی امنیتی علیه گروه طالبان در ولسوالی میوند ولایت کندهار چهار تن از جنگویان این گروه کشته شده اند.

همچنان در جریان این عملیات چهار تا ذخیره مواد منفجره که مربوط به مخالفین مسلح دولت میشد توسط نیروهای امنیتی از بین برده شده است.

ولسوالی های سنگین و موسا قلعه در ولایت هلمند از مناطق نا امن این ولایت در جنوب افغانستان به شمار می روند.

ولسوالی میوند ولایت هلمند نیز هر از گاهی دست خوش شاهد حملات گوناگون از سوی مخالفین مسلح دولت بوده و حتی در اواخر سال گذاشته طالبان با حفر کردن یک تونل به طول هشتصد متر بر زیر یک پایگاه نظامی در همین ولسوالی ولایت هلمند مواد انفجاریه را جاسازی و بعدا منفجر ساختند.

19 جنگجوی طالبان در هلمند و قندهار کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد