-داعشی-در-ننگرهار-کشته-شدند

در نتیجۀ حمله‌های هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در ولسوالی‌های خوگیانی و هسکه‌مینه ولایت ننگرهار ۹ داعشی کشته و ۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر رسانه‌های والی ننگرهار با ارسال خبرنامه‌یی گفته‌است که در نتیجۀ حمله‌های هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در ولسوالی‌های خوگیانی و هسکه‌مینه، ۹ داعشی کشته و ۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.

دفتر رسانه‌های والی ننگرهار هم‌چنان گفته‌است که در جریان عملیات‌های نیروهای دولتی، ۸ حلقه ماین کشف و خنثی و چندین قریه در ولسوالی خوگیانی این ولایت از وجود گروه داعش پاک شده‌اند.

مسؤول مطبوعاتی دفتر رسانه‌های والی ننگرهار می‌گویدکه از تمام قربانیان داعشیان در ولایت ننگرهار، ۱۳ تن آن در ولسوالی خوگیانی و ۲ نفر دیگر شان در ولسوالی هسکه‌مینه این لایت کشته و زخمی شده‌اند.

دفتر رسانه‌های والی ننگرهار گفته است که عملیات پاک‌سازی ولسوالی خوگیانی از وجود داعشیان زیر نام سیلاب ۴ جریان دارد و خاطر نشان ساخته که این عملیات‌ها در حال پیش‌روی می‌باشند.

مسؤولان اطلاعات بیش‌تر در این مورد نه‌داده؛ اما عملیات پاک‌سازی نیروهای دولتی از وجود داعش در ننگرهار آغاز هفتۀ گذشته شروع شد که تا به حال تلفات سنگین بر نیروهای دولتی وارد نموده‌است.

گفتنی‌ست که محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، روز گذشته در دیدار با شماری از بزرگان ولسوالی خوگیانی به مسؤولان امنیتی دستور داده‌ که باید تمام ساحه‌های این ولایت و به خصوص قریه‌های ولسوالی خوگیانی از وجود دشمن پاک شوند.

ننگرهار از جمله ولایت‌های شرقی افغانستان‌ست که گروه‌های داعش وطالبان به شکل وافر در این ولایت حضور دارند و دست به حمله‌های تروریستی می‌زنند.

9 داعشی در ننگرهار کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد