-داعشی-و-طالب-در-ننگرهار-و-بغلان-کشته-شدند

گزارش ها می رسانند که در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی در ولایت بغلان ۴ طالب مسلح و در ولایت ننگرهار ۱۰ داعشی به شمول قاری نصرت باجوری یکی از فرماندهان کلیدی این گروه تروریستی کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار با نشر خبرنامه‌ای گفته است که ۱۰ تن از افراد وابسته به گروه تروریستی داعش، در نتیجه عملیات هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای خارجی در ولسوالی اچین کشته شده اند.

در خبرنامه آمده است که قاری نصرت باجوری یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش نیز شامل کشته شدگان می باشد و همچنان در این حمله، مقداری سلاح و مهمات این گروه تروریستی نیز تخریب شده است.

در همین حال، قول اردوی ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه ای گفته است که در نتیجه حمله هوایی و درگیری روز گذشته میان نیروهای امنیتی و هراس افگنان در منطقه باغ شمال و ملایان از مربوطات شهر پلخمری ولایت بغلان، ۴ تن از افراد طالبان کشته شده اند.

در خبرنامه آمده است که در جریان این درگیری، ۴ هراس افگن طالب نیز زخم برداشته اند و یک ضرب هاوان و چند میل سلاح سبک این گروه هم تخریب شده است.

ننگرهار بزرگترین مرکز گروه داعش در افغانستان محسوب می‌شود و سایر گروه‌های تروریستی به شمول طالبان هم در آن حضور گسترده دارند. گروه داعش چند سال است که در ولایت ننگرهار، بعضی ولایت‌های شمالی و جنوبی افغانستان فعالیت دارد.

بغلان در شمال شرق افغانستان، از ولایت‌های به شدت ناامن محسوب می شود. برخی منابع هشدار می دهند که اگر این ولایت از وجود طالبان پاک سازی نشود، احتمال دارد با مشکلات جدی تر رو به رو گردد.

10 داعشی و 4 طالب در ننگرهار و بغلان کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد