-روستا-در-ولایت-لغمان-از-وجود-طالبان-پاکسازی-شد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۲۱ روستا در ولایت لغمان از وجود هراس افگنان طالب پاکسازی گردیده و زمینه برگزاری انتخابات در آن مساعد شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(4، میزان) منتشر شده، آمده است که نیروهای فرماندهی پولیس ولایت لغمان در پی عملیاتی که در مربوطات ولسوالی علینگار راه اندازی نموده بودند، 5 تروریست طالب را به هلاکت رسانده و سه هراس افگن دیگر را زخمی ساختند.

اعلامیه همچنان افزوده است که در پی این عملیات، 21 روستای ولسوالی علینگار از وجود هراس افگنان طالب پاکسازی گردیده و زمینه برگزاری انتخابات در آن مناطق مساعد گردیده است.

همچنان، در پی عملیات نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در ولایت لغمان که در مربوطات ولسوالی علیشنگ راه اندازی شده بود، 2 هراس افگن طالب به هلاکت رسید و 2 تروریست دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که گروه طالبان در واکنش به هشدار دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) اعلام نموده که تمام مراکز رای‌دهی هدف نظامی ماست.

این گروه از رای‌دهندگان خواسته است که از شرکت در مراکز و محلات رای‌دهی خودداری کنند و به خاطر احتمال حملات جنگ‌جویان این گروه از خانه‌های‌شان بیرون نشوند.

21 روستا در ولایت لغمان از وجود طالبان پاکسازی شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد