-سارق-مسلح-از-نقاط-مختلف-کابل-و-هرات-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای امنیتی در پیوند به سرقت های مسلحانه در ولایات کابل و هرات، ۹ تن را دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(25، جوزا) منتشر شده، آمده است که منسوبین حوزه چهاردهم شهر هرات یک تن را در پیوند به سرقت موترسایکل بازداشت نموده و موترسایکل سرقت شده را نیز دوباره به مالک آن تسلیم نمودند.

در همین حال، دو مسلح غیر مسئول نیز از سوی پولیس ولسوالی انجیل این ولایت، از روستای " توبریان" همراه با یک میل سلاح کمری بازداشت گردیدند.

در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت کابل، در چندین عملیات جداگانه‌ی شان 6 تن را در پیوند به سرقت های مسلحانه "سرقت موبایل" بازداشت نموده اند.

این افراد؛ از نواحی ششم، هفتم، هجدهم شهر کابل و ولسوالی کلکان این ولایت بازداشت گردیده و نیز از نزد آنان دو میل سلاح کمری و اجناس و اموال سرقت شده به شمول؛ یک عراده موترسایکل بدست پولیس آمده است.

وزارت تصریح نموده است که در این میان، یک گروه 3 نفری از سارقین مسلح حین عملیات، با پولیس درگیر شده و پس از آنکه یکی از این سارقین، بالای نیروهای امنیتی تیراندازی نمود اما توسط پولیس حوزه ششم با ضرب گلوله زخمی گردید.

9 سارق مسلح از نقاط مختلف کابل و هرات دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد