-طالب-در-ولایات-مختلف-کشته-و-زخمی-شدند

منابع امنیتی می‌گویند که در نتیجه عملیات‌های نیرو‌های دفاعی و امنیتی در ۱۵ ولایت کشور ۳۳۷ عضو گروه طالبان کشته و زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: این منبع امنیتی می‌گوید که در نتیجه عملیات‌های نیرو‌های دفاعی و امنیتی کشور در مربوطات ولایات کابل، غزنی، هرات، ننگرهار، بلخ، کاپیسا، بغلان، میدان وردک، کندز، سمنگان،  هلمند، دایکندی، فاریاب، زابل و فراه 173 طالب کشته و 163 عضو دیگر این گروه زخمی شده اند.

همچنان منبع می‌افزاید که طی این عملیات‌ها 22 بوری مواد انفجاریه و 200 کیلو گرام  مواد مخدر نوع "تریاک" نیز بدست آمده است.

در همین حال، وزارت دفاع ملی کشور نیز اعلام نموده که در نتیجه حملات هوایی و زمینی نیروهای پولیس ملی در ولایت بلخ، دستکم ۱۳ طالب مسلح کشته شده‌اند.

این درحالی است که حوالی ساعت 7:35 صبح امروز چهار شنبه، کاروان موترهای امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در مربوطات چهار راهی تایمنی شهر کابل هدف انفجار قرار گرفت.

ارگ در پیوند به حمله تروریستی بالای معاون اول ریاست جمهوری اعلام نموده که تروریستان و حامیان خارجی شان با انجام چنین جنایت ها؛ صلح، جمهوریت و آینده روشن کشور را تضعیف نمی توانند.

عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی دیروز سه‌ شنبه (۱۸ سنبله) گفت: قرار است که تیم های مذاکره کننده حکومت و طالبان در اواخر این هفته، مذاکرات مستقیم را آغاز کنند.

337 طالب در ولایات مختلف کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد