-طالب-در-ولایت-های-زابل،-بامیان-و-بغلان-به-قتل-رسیدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیرهای امنیتی در ولایت زابل و نقاط مرزی بامیان_بغلان ۱۱ هراس افگن طالب به قتل رسیده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(21، عقرب) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس و پولیس بامیان در پی عملیاتی که حمایت قوت‌های هوایی را نیز داشتند، نقاط مرزی ولایت‌های بامیان و بغلان را از وجود تروریستان طالب پاکسازی نمودند.

اعلامیه افزوده است که در پی این عملیات، 4 تروریست طالب به هلاکت رسیده و یک هراس افگن دیگر بازداشت شده است.همچنان، یک مقدار مهمات بدست پولیس افتاده و ذخیره گاه‌ جنگ افزار تروریستان تخریب گردیده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت زابل روزگذشته در ولسوالی های "شاه‌جوی و ارغنداب" با تروریستان طالب درگیر شدند.

در پی این درگیری ها، 7 تروریست طالب کشته و 7 هراس افگن دیگر این گروه زخمی شدند.همچنان، یک مقدار مهمات تروریستان طالب نیز به دست نیروهای پولیس آمده است.

این درحالی است که شب گذشته در نتیجه عملیات نیروهای قطعات خاص پولیس در مناطق "دولت بیک و گردن ده" ولسوالی تاله و برفک ولایت بغلان، یک سر گروه هراست افگنان طالب از سوی این نیروها بازداشت و 4 هراس افگن طالب بازداشت شدند.

11 طالب در ولایت های زابل، بامیان و بغلان به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد