-طالب-در-ولایت-هرات-به-نیروهای-امنیتی-تسلیم-شدند

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که یکی از قومندانان طالبان با ۲۹ تن از افرادش در قریه "اسطوره" و "جام" در ساحه دره تخت ولسوالی "چشت شریف" ولایت هرات به نیروهای امنیتی تسلیم شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(13، دلو) منتشر شده، آمده است که صاحب خان یکی از قومندانان طالبان با 29 تن از افرادش در قریه "اسطوره" و "جام" در ساحه دره تخت ولسوالی "چشت شریف" ولایت هرات، همراه با سلاح های شان به نیروهای ملی دفاعی و امنیتی تسلیم شدند.

اعلامیه افزوده است که این طالبان سال ها در ساحات ولسوالی شهرک ولایت غور، علیه حکومت فعالیت های تروریستی انجام می دادند؛ اما پس از درگیری های طولانی، در ولسوالی "چشت شریف" ولایت هرات به نیروهای ملی دفاعی و امنیتی تسلیم شدند.

وزارت دفاع تصریح نموده است که طالبان تسلم شده از آنچه تا اکنون علیه مردم و حکومت انجام داده اند ابراز پیشیمانی کرده و تعهد سپردند که دیگر علیه مردم وحکومت نخواهند جنگید.

تاکنون در مجموع 292 تن ازطالبان درولسوالی شهرک ولایت غور و ۴۸ تن درساحات دره تخت ولسوالی چشت شریف ولایت هرات به نیروهای ملی دفاعی و امنیتی تسلیم شده اند.

29 طالب در ولایت هرات به نیروهای امنیتی تسلیم شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد