-طالب-در-ولایت‌های-ارزگان-و-قندهار-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی با حمایت قوای هوایی در ولایت‌های ارزگان و قندهار ۳۲ طالب مسلح کشته و ۱۶ عضو دیگر این گروه زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(22، حمل) منتشر شده، آمده است که روز گذشته، نیروهای امنیتی با حمایت قوای هوایی، طالبان را در مربوطات ولسوالی دهراود و ترینکوت مرکز ولایت ارزگان هدف قرار دادند.

اعلامیه می‌افزاید که در نتیجه این عملیات، ۱۴ طالب کشته، ۶ تن آنان زخمی، ۳ مخفیگاه، مقداری از سلاح و مهمات شان تخریب شدند.

هم‌چنان ۶ حلقه ماین طالبان که به منظور آماج قرار دادن مردم ملکی و نیرو های امنیتی در مربوطات ترینکوت این ولایت جابجا شده بودند، کشف و خنثی شدند.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر گفته است که روز گذشته در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی با حمایت قوای هوایی در مربوطات ولسوالی ها‌ی ارغنداب، شاولیکوت و ژیری ولایت قندهار 18 طالب کشته و ۱۰ تن آنان زخم برداشتند.

دراین عملیات، ۳ موتر، ۷ موترسایکل، ۱۵ فیر مرمی راکت، ۱۰ عدد پتاقی و ۱۰ عدد بم دستی، ۶ ریموت کنترل ماین بدست پولیس آمده است.

هم‌چنان، ۲۳۶ حلقه ماین مختلف النوع طالبان که در مربوطات ولسوالی های ارغنداب و ژیری این ولایت جاسازی شده بود، توسط اردوی ملی کشف و خنثی شده است.

این درحالی است که روز گذشته در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت‌های بدخشان، غزنی، قندهار، هلمند و هرات ۱۳۷ طالب مسلح کشته شدند.

32 طالب در ولایت‌های ارزگان و قندهار کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد