-طالب-مسلح-در-غزنی-و-زابل-کشته-شدند

وزارت‌های دفاع و داخله اعلام نموده اند که در نتیجه مقاومت نیروهای امنیتی در ولایت های زابل و غزنی ۲۳ طالب مسلح کشته و ۱۴ عضو دیگر این گروه زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز دو شنبه(16، سرطان) با نشر اعلامیه گفته است که در ۴۸ ساعت گذشته، تروریستان طالب در حومه‌های شهرقلات و مربوطات ولسوالی شهرصفا ولایت زابل بر پوسته‌های امنیتی حملات تروریستی تهاجمی را سازماندهی کرده‌اند اما در نتیجه واکنش شدید نیروهای امنیتی و درگیری متقابل، ۱۹ طالب کشته و ۱۲ تروریست دیگر زخمی شده‌اند.

اعلامیه افزوده است که در این درگیری‌ها، مقداری سلاح مختلف و چندین عراده وسایط دشمن در میدان نبرد بجامانده و همچنان ۱۸ حلقه ماین را که از سوی تروریستان طالب به هدف انجام حملات تروریستی جاسازی شده بود، نیز کشف و خنثی گردیده است.

در همین حال، وزارت دفاع ملی نیز با نشر اعلامیه گفته است که طالبان شب گذشته بالای پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی، 4 طالب کشته شدند و 2 نفر دیگر شان زخمی شدند.

در اعلامیه آمده است که این درگیری در ساحه "سمن قلعه" ولایت غزنی صورت گرفت و در نتیجه 3 موترسایکل دشمن نیز تخریب گردید.

این درحالی است که مقام‌های امنیتی می‌گویند که دو مهاجم «هراس‌افگن» ساعت ۲:۰۰ بامداد روز دوشنبه(16، سرطان) بر یک پوسته نیروهای پولیس در ولسوالی میر‌بچه‌کوت کابل حمله کرده‌اند.

23 طالب مسلح در غزنی و زابل کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد