-طالب-مسلح-در-هلمند-و-فاریاب-کشته-شدند

مسوولان امنیتی اعلام نموده اند که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت های هلمند و فاریاب، ۱۹ هراس افگن طالب کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نیروهای ارتش روز گذشته عملیاتی را به منظور پاک سازی شماری از روستاهای ولایت فاریاب از وجود هراس افگنان طالب راه اندازی کردند.

در خبرنامه آمده است: “این عملیات روز گذشته در روستا های چهار شینغو، قریش و توردانه از مربوطات ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب راه اندازی شده بود و در جریان آن ۸ هراس افگن طالب کشته شده اند”.

قول اردوی ۲۰۹ شاهین گفته است که در جریان این عملیات، ۱۱ هراس افگن طالب نیز زخم برداشته اند و مقداری سلاح و مهمات این گروه هم به دست نیروهای ارتش افتاده است.

در همین حال، وزارت دفاع با نشر خبرنامه ای گفته است که نیروهای ارتش، عملیاتی را به منظور پاک سازی شماری از مناطق ولایت هلمند از وجود هراس افگنان طالب راه اندازی کرده اند.

در خبرنامه آمده است که در نتیجه این عملیات در ولسوالی کجکی ولایت هلمند، ۸ هراس افگن طالب کشته و ۵ تن دیگر زخم برداشته اند.

وزارت دفاع هم چنان گفته است که در ولسوالی سنگین ولایت هلمند نیز ۳ هراس افگن طالب کشته، ۳ تن زخمی، ۳ عراده موتر سایکل و مقداری سلاح و مهمات افراد طالبان هم نابود شده است”.

این در حالی است که در این اواخر نیروهای ارتش حملات تهاجمی شان را بر مواضع هراس افگنان طالب شدت بخشیده اند.

19 طالب مسلح در هلمند و فاریاب کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد