-طالب-مسلح-در-ولایات-بغلان-و-پکتیکا-به-قتل-رسیدند

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایات بغلان و پکتیکا ۱۰ طالب مسلح کشته و ۸ عضو دیگر این گروه زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(9، اسد) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس روز گذشته چندین عملیات را جهت سرکوب و بازداشت هراس افگنان طالب در ولایت های پکتیکا، پکتیا، بغلان، هرات، کاپیسا و کابل راه اندازی نمودند.

در پی این عملیات ها به تعداد 10 هراس افگن طالب از سوی این نیروها کشته، 8 هراس افگن زخمی و به تعداد 10 تن دیگر به ظن فعالیت های تروریستی و تخریبی از این ولایت ها بازداشت شده اند.

از این میان 7 تروریست طالب در ولسوالی متاخان ولایت پکتیکا، 3 هراس افگن طالب در ولسوالی جلگه ولایت بغلان کشته و 8 شورشی دیگر این گروه تروریستی در این دو ولایت زخمی گردیده اند.

در پی این عملیات ها، نیروهای قطعات خاص پولیس 2 تن را با سه میل سلاح و تعدادی تجهیزات نظامی از ولایت کابل، 3 تن را از ولسوالی زرمت ولایت پکتیا، 3 تن را از ولسوالی زنده جان ولایت هرات، یک تن را از ولایت بغلان و یک تن دیگر را با تعدادی تجهیزات نظامی و يكعراده واسطه نقليه بدون اسناد از ولایت کاپیسا به ظن فعالیت های تخریبی و تروریستی بازداشت کرده اند.

وزارت داخله همچنان تصریح نموده است که یک ماین ساز حرفوی تروریستان طالب بنام قاری بورجان، روز گذشته در نتیجه یک عملیات هدفمند از سوی قطعات خاص پولیس از مربوطات بغلان مرکزی ولایت بغلان بازداشت شد.

10 طالب مسلح در ولایات بغلان و پکتیکا به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد