-عراده-موتر-از-وجود-شیشه-های-سیاه-پاکسازی-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۱۰۰ عراده موتر از وجود شیشه های سیاه در کابل پاکسازی و مقداری جنگ افزار از نزد افراد مسلح غیر مسوول بدست آمده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(22، میزان) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس امن عامه عملیات مشترکی را با سایر نیروهای امنیتی به هدف جلوگیری از گشت وگذار وسایط فاقد اسناد، شیشه سیاه و استفاده از سلاح بدون مجوز در مربوطات شهر کابل انجام دادند که درنتیجه آن، 100 عراده موتر را از وجود شیشه های سیاه پاکسازی کرده اند.

هم چنان دراین عملیات ها، دومیل کلاشینکوف، 120 عدد شاژور، 370 فیرمرمی کلاشینکوف، 10 قبضه بمب دستی و مقداری وتجهیزات نظامی بدون مجوز نیز بدست آمده است.

اعلامیه افزوده است که روند پاکسازی موترهای شیشه سیاه و جمع آوری سلاح و تجهیزات غیرقانونی در کابل وسایر ولایات کشور به شدت جریان داشته و این روند درمرکز و ولایات کشور ادامه خواهد داشت.

وزارت داخله تصریح نموده است که بیشترین جرایم سازمان یافته توسط موترهای دارای شیشه های سیاه و فاقد اسناد و سلاح های بدون مجوز قانونی در شهرها به ویژه درشهر کابل سازماندهی می شود. بنابراین، نیروهای پولیس به هیچ کسی اجازه استفاده از چنین افزارهای غیرقانونی را نمی دهد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

100 عراده موتر از وجود شیشه های سیاه پاکسازی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد