-عضو-کلیدی-گروه-طالبان-در-ولایت-هرات-کشته-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که یک سرگروه کلیدی تروریستان طالب با ۸ زیردست اش در پی یک درگیری در هرات به هلاکت رسیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(11، سرطان) منتشر شده، آمده است که نیروهای اردوی ملی و پولیس ملی در هرات، شب گذشته، در پی یک درگیری با هراس افگنان طالب، "بلال" سرگروه تروریستی طالبان را همراه با 8 تن از زیر دستانش به هلاکت رسانده و 7 دهشت افگن دیگر را زخمی ساختند.

اعلامیه افزوده است که این درگیری به دنبال آن آغاز شد که بلال سرگروه هراس افگنان طالب همراه با ده‌ها تن از تروریستان زیر دست اش قصد حمله بالای یک پاسگاه پولیس را در ساحه چورچی داشتند، اما در کمتر از یک ساعت درگیری این تروریستان پس از هلاکت سرگروه شان یکبار دیگر در جنگ رویارویی با نیروهای امنیتی و دفاعی تن به شکست دادند.

وزارت داخله تصریح نموده است که تروریستان طالب همواره پس از آنکه در نبردهای رویارویی با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به شکست مواجه شده و تلفات سنگین را متقبل میشوند، رو به حملات بزدلانه تروریستی می آورند که بیشترین قربانی حملات اين گروه تروريستي، مردم بیگناه به خصوص زنان و کودکان می باشد.

این درحالی است که سخنگوی گروه طالبان در پیوند به رویداد خونین دیروز کابل اعلام نموده که مجاهدین با مواد انفجاری زیادی را انتقال داده اند؛ بنابراین دیپوها، محل های بود وباش افسران و اهداف مهم آنان را ازبین می برند.

8 عضو کلیدی گروه طالبان در ولایت هرات کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد