-قاچاقبر-سلاح-و-مواد-مخدر-در-هرات-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله اعلام نموده که ۵ تن به ارتکاب قاچاق مواد مخدر و سلاح غیرقانونی درولایت هرات بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز دو شنبه(20، حوت) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس قومندانی امنیه ولایت هرات، 5 تن را به ارتکاب قاچاق مواد مخدر و حمل سلاح غیرقانونی بازداشت کرده اند.

درپیوند به قاچاق سلاح، یکتن همرا با سه میل تفنگچه که به گونه ماهرانه در میان بوری‌های آرد جاسازی کرده بود، از منطقه میرداوود ولسوالی گذره ولایت هرات بازداشت شده است.

اعلامیه افزوده است که درپیوند به حمل سلاح غیرقانونی، سه تن همرا با یک میل تفنگچه و یک عراده موترسایکل از مربوطات ناحیه چهارم ولایت هرات بازداشت شده است.

درپیوند به قاچاق موادمخدر، یکتن قاچاقبر مواد مخدر، از مربوطات ناحیه دهم ولایت هرات بازداشت شده است. این فرد، از چندی بدینسو زیرتعقیب پولیس قرار داشت، که سرانجام بازداشت شد.

وزارت داخله تاکید داشته که پولیس ملی افغانستان، در امرمبارزه با جرایم به گونه جدی کار وپیکار می کنند و درراستای شناسائی وبازداشت مجرمین و اخلال گران امن ونظم عامه از هرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

این درحالی است که علی جمعه محبی، برادر نجیب الله محبی عضو شورای ولایتی هرات که یکی از فعالان سیاسی آن ولایت بود، شام روز گذشته از سوی مردان مسلح ناشناس ترور شد.

5 قاچاقبر سلاح و مواد مخدر در هرات دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد