-مخالف-مسلح-در-چهار-ولایت-کشته-شدند

وزار دفاع ملی کشور اعلام کرده که در نتیجه عملیات نیروهای هوایی و دفاعی، تنها در ۲۴ ساعت گذشته در چهار ولایت ۴۵ تن از مخالفان مسلح دولت کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت دفاع ملی، امروز یکشنبه (۱۰ سرطان) آمده است که با اعلام پایان آتش‌بس یک‌طرفه حکومت با طالبان، عملیات نیروهای هوایی و دفاعی علیه این گروه آغاز شده است.

خبرنامه افزوده است؛ در نتیجه حمله هوایی در ولسوالی «چهارچینو» ولایت ارزگان،‌ ۸ مخالف مسلح کشته و ۴ مخالف دیگر زخمی شده‌ و در این حمله یک قرارگاه و مقداری سلاح و مهمات آنان نیز نابود شده است.

در خبرنامه آمده که در حمله هوایی در ولسوالی «امام صاحب» ولایت کندز نیز ۸ مخالف مسلح کشته و ۳ مخالف دیگر زخمی و دو پایگاه طالبان نابود شده است.

براساس معلومات منبع، در نتیجه حملات هوایی در ولسوالی‌های بالابلوک و بکواه ولایت فراه ۱۰ مخالف مسلح کشته و ۴ تن دیگر زخمی و ۲ قرارگاه آنان نیز نابود شده است.

وزارت دفاع ملی گفته است که در حمله هوایی دیگر در ولسوالی «گرشک» ولایت هلمند،‌ ۱۹ مخالف مسلح کشته و ۵ تن دیگرشان زخم برداشته اند.

این درحالی است که پس از اعلام تمدید آتش بس یک جانبه از سوی حکومت وحدت ملی، طالبان اظهار داشتند که تا حضور نیروهای خارجی در افغانستان به جنگ شان ادامه می دهند.

45 مخالف مسلح در چهار ولایت کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد