-نفر-در-پیوند-به-محاکمه-صحرایی-دستگیر-شدند

پولیس ولایت تخار هفت نفر را در پیوند به محاکمه صحرایی بانو ثریا بازداشت کرد.

به گزارش افغان نیوز: وزارت داخله می‌گوید در پیوند به محکمۀ صحرایی یک بانو در ولسوالی چاه‌آب ولایت تخار، ۷ نفر از سوی پولیس بازداشت شدند.

نجیب دانش سخن‌گوی وزارت داخله افغانستان روز گذشته گفته بود که سه تن به شمول خسر و برادر این بانوی جوان به اتهام داشتن رابطه نامشروع با یک پسر در این ولسوالی در مقابل چشمان مردم محاکمه شده بود، از سوی پولیس بازداشت شده است. اما اکنون مقام های محلی در ولایت تخار با نشر تصاویری گفته اند که در پیوند به این رویداد، ۷ نفر را بازداشت کرده اند.

پولیس ولایت تخار پس از نشر ویدویی از جریان محاکمه صحرایی ثریا در ولایت تخار، با دستور وزارت داخله و اداره ارگان‌های محلی، اقدام به بازداشت عاملان این رویداد کرده است. هر چند این حادثه دونیم ماه پیش در ماه قوس امسال صورت در ولسوالی چاه‌آب ولایت تخار رخ داده است.

پولیس تخار می‌گوید در میان بازداشت شده‌گان، برادر خسر، ماما و برخی از افرادِ دیگر نزدیک به این خانم نیز حضور دارند. هرچند خبرنگاران در ولایت شمالی تخار گفته است که عاملان اصلی این رویداد که از افراد بشیر قانت یک فرمانده حزب اسلامی می‌باشند، از سوی پولیس بازداشت نشده اند.

در ویدیوی نشر شده از جریان محکمه این بانو دیده می‌شود که مردان زیادی دور او را حلقه زده و با خمچه‌های چوب تر او را به شدت مورد لت و کوب قرار می‌دهند. این خانم جوان که قبلن عروسی کرده و شوهرش نیز در ایران است، به جرم داشتن رابطه جنسی را با یک پسر جوان محاکمه شده بود. هر چند پولیس تخار گفته است که مردان محل تنها پسری جوانی را دیده است که در خانه‌ای خانم رفته و  هیچ کسی او را در جریان برقراری رابطه جنسی را با آن پسر ندیده است.

7 نفر در پیوند به محاکمه صحرایی دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد