-هزار-تن-در-ولایت-سرپل-برای-مقابله-با-گروه-داعش-مسلح-شدند

دو هزار شهروند سرپل برای مقابله با تهدیدات احتمالی گروه داعش و حمایت از نیروهای امنیتی مسلح شدند، و این باشندگان به فرماندهان نیروهای امنیتی اطمینان دادند تا از این ولایت دفاع کنند.

به گزارش افغان خبر؛ شهروندان سرپل اعلام کردند که از نیروهای امنیتی افغان برای مبارزه با هرگونه تهدید احتمالی گروه‌های افراطی داعش حمایت میکنند و خود این باشندگان نیز در مقابل آنها می‌رزمند.

محمد عظیم قویاش، نماینده مردم ولایت سرپل در مجلس سنا اعلام کرد: شهروندان ولایت سرپل با تهدیدات احتمالی افراد وابسته به گروه‌ تروریستی داعش روبرو هستند و راه عقلانی این است که باید در کنار نیروهای امنیتی افغان در این شهر ایستادگی کنند.

سید اسدالله دانش معاون شورای ولایتی سرپل، به فرماندهان نظامی و پلیس محلی اطمینان داد برای امنیت بهتر این ولایت از آنها حمایت می‌کنند.

این در حالی است که چندی قبل «عبدالرشید دوستم» معاون اول رئیس‌جمهور، هشدار داده بود که هزاران جنگجوی وابسته به داعش در حال عزیمت به شمال افغانستان هستند.

محمد رضا غفوری سخنگوی والی جوزجان در شمال افغانستان نیز چندی قبل از درگیری بین طالبان و افراد وابسته به داعش در ولسوالی «درزاب» این ولایت خبر داده بود.

2 هزار تن در ولایت سرپل برای مقابله با گروه داعش مسلح شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد