-هزار-کیلو-مواد-مخدر-در-ولایت-هرات-حریق-گردید

وزارت امور داخه اعلام نموده که یک محموله ۳۱ هزار کیلوی مواد مخدر شامل هیروئین، تریاک، چرس، مشروبات الکولی و مواد کیمیاوی در ولایت هرات حریق شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(10، سرطان) منتشر شده، آمده است که یک محموله بزرگ مواد مخدر شامل هیروئین، تریاک، چرس، مشروبات الکولی و مواد کیمیاوی، روزگذشته با حضور داشت اراکین بلندرتبه‌ی ملکی و نظامی وهیئت اعزامی از کابل و رسانه‌ها، طی یک محفل، حریق گردید.

انجینیر محمد هاشم "اورتاق" معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، تلاش های پرسونل پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات را در راستای کشف و ضبط محموله های بزرگ مواد مخدر و دستگیری قاچاقبران عمده و پرچون فروشان را ستودنی دانسته و آرزوی موفقیت بیشتر را برای نیروهای امنیتی کرد.

وی بیان داشت: مواد مخدر نه تنها یک چالش ملی است، بلکه بُعد بین المللی نیز دارد، بنابراین ضرورت است تا در امر مبارزه با مواد مخدر با نهاد های ملی و بین المللی پیکار های مشترک نماییم.

معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، از تلاش‌های پاسوال امین‌الله "امرخیل" قوماندان امنیه هرات در امرمبارزه با جرایم بخصوص بازداشت قاچاقبران مواد مخدر ابراز سپاس و امتنان نموده و بر محو و از بین‌بردن این پدیده شوم تاکید ورزید.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است که این محموله بزرگ مواد مخدر، در سال 1397، طی های عملیات جداگانه، توسط منسوبان پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات کشف، ضبط و انبار شده بود، که طبق قانون مبارزه با مواد مخدر، حریق گردید.

31 هزار کیلو مواد مخدر در ولایت هرات حریق گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد