-کارمند-وزارت-داخله-به-زندان-محکوم-شدند

شش کارمند وزارت داخله به شمول دو معاون پیشینش به اتهام سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌یی در امورکاری ‌شان، از ۱۸ تا ۳۶ ماه به زندان محکوم شدند.

به گزارش افغان نیوز: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساداداری در کابل از محکوم شش کارمند ارشد وزارت امور داخله به شمول دو معاون پشینش به ۱۸ تا ۳۶ ماه زندان خبر می‌دهد.

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین می‌گوید که در جمع محکوم‌ شده‌گان به زندان، مرتضی رحیمی، واسع رووفی معاونان پیشین وزارت امور داخله و نوید‌الله بخشی، رییس تدارکات آن وزارت نیز شامل‌اند که از ۱۸ تا ۳۶ ماه زندان محکوم شده‌اند.

مسؤولان مطبوعاتی این مرکز می‌گویند که نظر به شواهد، این افراد متهم‌اند که در زمان ماموریت‌شان در وزارت امور داخله، قرارداد خریداری مواد سوخت وزارت را به قراردادکننده‌های داده‌ که آن شرکت‌ها واجط شرایط نبوده‌اند.

سخن‌گوی مرکز عدلی و قضایی گفته است، این مرکز زمانی دادگاه این شش تن را برگزار کرده که آنان از سوی کمیسیون تدارکات ملی به داد‌گاه معرفی شده‌اند.

 در عین حال، عالم عتیق سخن‌گوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساداداری گفته تصمیم این دادگاه نهایی نبوده و آنان می‌توانند اقامه دعوا نمایند.

گفتنی‌ست که افرادی که روزگذشته توسط مرکزعدلی وقضایی به جرم سوء استفادۀ وظیفه‌یی به زندان محکوم شده‌اند، دارای ده‌ها سال تجربۀ کاری در چوکات وزارت امور داخله را داشته‌اند.

6 کارمند وزارت داخله به زندان محکوم شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد