آغاز-عملیات-نیروهای-امنیتی-در-مسیر-شاهراه-بلخ-جوزجان

نیروهای دفاعی و امنیت کشور به منظور پاکسازی قریه های که در مسیر شاهراه بلخ-جوزجان قرار دارند، عملیات مشترک را تحت نام شاهین ۲۱۳ راه اندازی نموده اند.

به گزارش افغان نیوز: نیروهای دفاعی و امنیت کشور به منظور پاکسازی قریه های که در مسیر شاهراه بلخ-جوزجان قرار دارند از مدتی به این سو عملیات مشترک را تحت نام شاهین 213 راه اندازی نموده اند که در جریان این عملیات موفق شده اند تا قریه های بابه یوسف و علم خیل را کاملا ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺷﻤﻦ ﭘﺍﮐﺳﺎﺯﯼ ﻧﻤﺎﯾﻧﺪ.

در اعلامیه ﻣﺸﺘﺮﮎ نیروهای امنیتی و دفاعی آمده است که نیروهای دفاعی و امنیتی کشور جهت تامین امنیت هرچه بهتر محلات متذکره و شاهراه مزار-جوزجان تصمیم گرفتند تا شش قرارگاه  امنیتی را در ساحات متذکره ایجاد نمایند که کار ساختمان  یکی از این قرارگاه  های امنیتی در ساحه علم خیل بلخ تقریبا به پایه اکمال رسیده است.

اعلامیه افزوده است که به همین منظور مسئولین ارشد نهاد های دفاعی و امنیتی، جنرال یاسین ضیا معاون اول وزارت دفاع ملی، عبادالله معاون امور ولایتی ریاست  عمومی امنیت ملی، پاسوال عبدالجبار پردلی معین اداری وزارت امور داخله از این بیز دیدار و از نیروهای مستقر در آنجا سپاس گذاری کردند.

این در حالی است که همزمان با نهایی‌شدن متن توافق‌نامه‌ی صلح میان امریکا و گروه طالبان که از سوی زلمی خلیل‌زاد، نماینده‌ی ویژه‌ی وزارت خارجه‌ی امریکا برای صلح افغانستان با رهبران حکومت وحدت ملی نیز در میان گذاشته شده، خشونت‌ها در افغانستان از جمله حملات پی‌هم طالبان در شماری از بزرگ‌شهرهای کشور افزایش یافته است.

آغاز عملیات نیروهای امنیتی در مسیر شاهراه بلخ-جوزجان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد