ادامه-عملیات-پاک‌سازی-در-ولسوالی-کجران-ولایت-دایکندی

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولسوالی کجران ولایت دایکندی ضمن کشته و زخمی شدن ۱۸ طالب مسلح، چندین روستا از وجودهراس افگنان پاکسازی شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(11، جدی) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی ودفاعی کشور، عملیات گسترده ضدهراس افگنی را ازیک هفته بدینسو به هدف سرکوب تحرکات دشمن وایجاد فضای امن در ولسوالی کجران ولایت دایکندی راه اندازی نمودند.

اعلامیه افزوده است که در این عملیات، ضمن کشته وزخمی شدن 18 هراس افگن طالب، چندین روستای ولسوالی کجران از وجودهراس افگنان تصفیه وپاکسازی شده است.

هم چنان وزارت داخله تصریح نموده است که درحال حاضر عملیات ضد هراس افگنی، درروستای پدگگ، سنگ حیدربیگ و بالادشت ولسوالی کجران ادامه دارد وتا اکنون، 22 حلقه ماین، نیزدراین عملیات، کشف و خنثی شده است.

وزارت داخله امیدواری داده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، دریک هماهنگی کامل در امرمبارزه با تروریزم و دهشت افگنی به گونه جدی کار و پیکار می کنند.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی نیز روز دو شنبه(9، جدی) اعلام کرده بود که در نتیجه یک عملیات خاص در ولسوالی «کجران» ولایت دایکندی قریه های اردکلان، دیرواند، تنگی، سد منی، ارگین، پت گگ، بالا دشت، سفلا، کندی، اولیا و ماجرا گگ از وجود طالبان تروریست به گونه کامل پاکسازى گرديد.

ادامه عملیات پاک‌سازی در ولسوالی کجران ولایت دایکندی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد