ادامه-فعالیت‌های-پولیس-جهت-پیشگیری-از-شیوع-ویرس-کرونا

قوماندانی امنیه ولایت‌های؛ کابل، سمنگان، تخار، کندز، جوزجان، لوگر، کندهار، خوست، کنر، بغلان، زابل، و میدان‌وردک به منظور مبارزه و پيشگيري از شیوع بيشتر ویروس کرونا، یک سلسله اقدامات لازم انجام دادند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور آمده است که به ادامه روند مبارزه و پيشگيري از شیوع بيشتر ویروس کرونا، قوماندانی امنیه ولایت‌های؛ کابل، سمنگان، تخار، کندز، جوزجان، لوگر، کندهار، خوست، کنر، بغلان، زابل، و میدان‌وردک، یک سلسله اقدامات لازم را در جریان دو روز گذشته در ولایت های مربوطه انجام دادند.

اعلامیه افزوده است که این اقدامات پولیس شامل؛ دواپاشی محلات پرازدحام، بستن دکاکین غیر ضروری، جلوگیری از گشت و گذار مردم در شهرها و جاده‌ها، آگاهی دهی برای مردم و همچنان فراهم سازی برخی لوازم وقایوی می‌باشد.

همچنان نیروهای پولیس ولایت‌های متذکره به منظور حفظ سلامت جان مردم، قیودات مبنی برگشت و گذار افراد در شهرها را نسبت به روزهای گذشته بیشتر ساخته اند.

مسوولان پولیس از حوصله مندی و همکاری شهروندان در این زمینه، اظهار امتنان می‌نمایند و از مردم میخواهند که با رعایت محدودیت‌های وضع شده، میتوانند خانواده و مردم خویش را از مصاب شدن به این ویروس خطیر حفظ نمایند.

این درحالی است که رییس جمهور غنی در یک پیام تصویری، ویروس کرونا را یک بحران جهانی توصیف کرد و خطاب به مردم گفت که برای همآهنگی کمک‌های سازمان‌های جهانی جهت مبارزه با این وبا یک طرحی آماده ساخته که در نشست کابینه تصویب خواهد شد.

آقای غنی گفت: من بالای طالبان صدا می‌کنم که به این خواستۀ برحق سازمان ملل‌متحد، کشورهای منطقه و مردم افغانستان پاسخ مثبت دهند، جنگ را متوقف سازند و آتش‌بس کنند.

ادامه فعالیت‌های پولیس جهت پیشگیری از شیوع ویرس کرونا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد