ارتباط-میان-پارلمان-و-قوه‌-اجراییه-تقویت-می‌گردد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در دیدار با رییس پارلمان کشور با تأکید بر استقلال قوه‌ی مقننه خواهان تقویت و کار نزدیک میان قوه‌ی اجراییه و قوه‌ي مقننه گردید.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی نا وقت روز گذشته با میر رحمان رحمانی، رییس پارلمان افغانستان در قصر سپیدار ملاقات کرد.

در این دیدار رییس اجراییه کشور انتخاب آقای رحمانی را به ریاست پارلمان افغانستان به اکثریت آراء مبارک گفت و برای او و پارلمان افغانستان در انجام وظایف و مسوولیت‌های این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

عبدالله با تأکید بر استقلال قوه‌ی مقننه خواهان تقویت و کار نزدیک میان قوه‌ی اجراییه و قوه‌ي مقننه گردید و ابراز امیدواری نمود که بعد از تکمیل روند تعیینات رهبری پارلمان و کمیسیون‌های این نهاد اعضای محترم پارلمان با در نظرداشت وحدت ملی و منافع ملی کشور با اتحاد و همدلی به کارها و وظایف خویش رسیدگی نمایند.

آقای رحمانی با سپاس‌گزاری از رییس اجراییه از همکاری نزدیک میان قوه‌ی مقننه و اجراییه اطمینان داد و در صحبت‌های خود تأکید کرد که پارلمان کشور بعد از نهایی شدن تعیینات رهبری با در نظرداشت منافع ملی کشور با اتحاد و همبستگی به کارها و وظایف خویش رسیدگی می‌نماید و آماده است با حکومت در انجام وظایف و مسوولیت‌های مشترک از نزدیک همکاری نماید.

در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است که در این نشست دو طرف همچنان در باره آخرین تحولات سیاسی کشور بحث و تبادل نظر کردند.

ارتباط میان پارلمان و قوه‌ اجراییه تقویت می‌گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد