اردن-خواهان-افزایش-مبادلات-اقتصادی-با-افغانستان-شد

پادشاه اردن در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی خواهان افزایش مبادلات اقتصادی میان دو کشور شده است.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه افغانستان روز شنبه(‌۱۷ حمل) در حاشیۀ اجلاس جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال افریقا، با اعلی‌حضرت عبدالله دوم پادشاه اردن ملاقات کرد.

در این دیدار، پادشاه اردن افغانستان را از دوستان و متحدان تاریخی کشورش خواند و آمادگی همه‌جانبۀ را برای همکاری در عرصه‌های مختلف با افغانستان ابراز داشت.

پادشاه اردن با تأکید بر تداوم همکاری‌ها میان دو کشور، بر افزایش مبادلات تجارتی میان سکتور خصوصی اردن و افغانستان تأکید کرد.

در ادامه، رییس اجراییه با تشکر و قدردانی از استقبال پادشاه و حکومت اردن، کشور شاهی اردن را از دوستان و متحدان تاریخی افغانستان خواند.

آقای عبدالله در ادامه صحبت‌های خود از کمک‌ها و همکاری‌های اردن برای افغانستان در سالیان اخیر در زمینۀ آموزش کماندوهای افغانستان و بخش صحت عامه سپاس‌گزاری کرد.

رییس اجراییه کشور ضمن سپردن وعده دربارۀ نهایی‌سازی تفاهم‌نامه تجارتی میان دو کشور گفت که به زودی هیأتی از تاجران افغانستان به همکاری اتاق‌های تجارت به اردن سفر می‌کند تا زمینه‌های دادوستد تجاری میان دو کشور را مطالعه نمایند و از فرصت‌های پیش‌رو استفاده بهینه گردد.

این درحالی است که رییس اجراییه حکومت وحدت ملی روز گذشته برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال آفریقا وارد اردن گردید.

اردن خواهان افزایش مبادلات اقتصادی با افغانستان شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد