استخدام-مامور-انسجام-ترافیک-در-شهرکابل

شاروال کابل در دیدار با رییس جمهور غنی گفت که قرار است ۳۰۰ مامور انسجام ترافیک استخدام شوند و در هماهنگی با پولیس ترافیک در زمینه های راهنمایی شاگردان مکاتب، مدیریت توقفگاه‌های کنار جاده و نظارت از مسیر حرکت وسایط همکاری نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور نا وقت روز گذشته، گزارش کارکردهای شاروالی کابل را در بخش های اصلاحات و حکومتداری خوب، اعمار سرک ها و کانال ها، تنظیف، سرسبزی و تنظیم امور ترافیکی، استماع نمود.

احمد ذکی سرفراز، شاروال کابل در این دیدار گفت که توانسته است در ۹ ماه نخست سال جاری، ۱۳۷ هزار ملکیت را در ده ناحیه شهر کابل سروی و ثبت نماید و همچنان، ۱۹۳ پروژه در ۲۲ ناحیه شهر کابل به مرحله تطبیق رفته است که برخی از آن ها تکمیل و کار شماری از آن پروژه ها جریان دارد.

شاروال کابل در رابطه انسجام ترافیک در شهر کابل گفت که قرار است ۳۰۰ مامور انسجام ترافیک استخدام شوند و در هماهنگی با پولیس ترافیک در زمینه های راهنمایی شاگردان مکاتب، مدیریت توقفگاه‌های کنار جاده و نظارت از مسیر حرکت وسایط همکاری نمایند.

رئیس جمهور غنی پس از شنیدن گزارش کارکردهای شاروالی کابل، ضمن تشکر از تلاش های آن اداره گفت که با تطبیق پلان انکشافی شهرکابل، سیمای این شهر تغییر خواهد یافت.

آقای غنی به شاروالی کابل هدایت داد تا در قسمت ارائه خدمات به باشندگان شهر کابل توجه جدی نموده و همچنان در قسمت جلوگیری از ازدحام ترافیکی و تنظیف و سرسبزی شهر کابل اقدامات لازم را روی دست گیرد.

این درحالی است که در این اواخر ازدحام ترافیکی در تمام نقاط شهر کابل نه تنها به مردم، بلکه به پولیس ترافیک نیز مشکل آفرین شده است.

استخدام 300 مامور انسجام ترافیک در شهرکابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد