استفاده-از-کودکان-به-عنوان-ابزار-انتحار-توجیه-پذیر-نیست

رییس جمهور افغانستان از تروریستان انتقاد نموده که استفاده از کودکان به عنوان ابزار انتحار و انفجار به هیج عنوان توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان در مراسمی که اشتراک کرده بود، از تروریستان انتقاد نموده که آنان از کودکان در داخل کشور در حمله‌های انتحاری و انفجاری استفاده می‌نمایند.

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که آقای غنی روز گذشته در مراسم فاتحه‌خوانی کارمندان ادارۀ ارگان محلی در مقر این اداره اشتراک کرده و با خانه‌واده‌های قربانیان غم شریکی نموده‌است.

رییس جمهور کشور، یک بار دیگر اعمال تروریستی را محکوم کرده و گفته‌است که دولت وحدت ملی در تلاش‌است تا زمینۀ فراگیری علم و دانش به کودکان فراهم نماید، اما تروریستان از کودکان در حمله‌های انتحاری و انفجاری استفاده می‌کنند.

رییس جمهور کشور تاکید کرده که استفاده از کودکان به عنوان ابزار انتحار و انفجار به هیج عنوان توجیه‌پذیر نیست و افزوده که گروه‌های تروریستی برای نفاق و بربادی افغانستان کار می‌کنند.

وی خاطر نشان ساخته‌است که باید تروریستان بدانند که که مردم افغانستان در غم و آرزوی شان یکی‌ست و این ملت واحد، هرگز تسلیم زور نمی‌شود.

گفتنی‌ست که آقای غنی این را نیز گفته‌است که ارادۀ ما ساختن یک افغانستان آباد و مترقی‌است و این اراده در هم‌کاری شهروندان هر روز قوی‌تر می‌شود.

از سوی‌هم، رییس ادارۀ ارگان محل از رییس جمهور کشور ابراز قدردانی کرده و افزوده که کارمندان این نهاد با تمام قوت کارشان را ادامه می‌دهند و هیچ خطر و حوادث نمی‌تواند که مانع کارآنان شود.

استفاده از کودکان به عنوان ابزار انتحار توجیه پذیر نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد