اعضای-مجلس-در-ناکامی-نهاد-های-امنیتی-نقش-دارند

شماری از اعضای مجلس نمایندگان با اتهام بر هم قطاران خویش می گویند که برخی نمایندگان در ناکامی نهاد های امنیتی در تامین امنیت نقش دارند.

غلام حسین ناصری نماینده مردم ولایت میدان وردک می گوید که ضعف مدیریتی در نهاد های امنیتی باعث از بین برفتن سرابازان در میدان های نبرد می شود.

وی با اشاره به تلفات نیروهای امنیتی در ولایت فراه و سقوط چند ولسوالی در ولایات شمال می گوید که در راس نهاد های امنیتی افراد  ناشایسته قرار گرفته است.

از سوی هم محی الدین مهدی یکی از اعضای مجلس نمایندگان بیشتر بر هم قطاران خویش انتقاد میکند و می گوید که با گذشت هر روز نا امنی، جنگ و تلفات افراد ملکی در سراسر کشور افزایش می یابد؛  اما شماری از نمایندگان با حمایت از مسولین امنیتی و حکومتی تلاش دارند تا ارگان های امنیتی را ناکام سازند.

این عضو مجلس تاکید دارد که روش تعلیم و تربیه نیروهای امنیتی کشور باید تجدید گردد و نسبت به عملکرد و رویکرد مسولین نیروهای امنیتی در ولایات و مرکز نظارت شود.

او علاوه کرد که سقوط ولسوالی ها و تلفات سنگین نیروهای امنتی و دفاعی مشکوک به نظر میرسد و برای روشن شدن این قضایا باید نظارت درست از نهاد های امنیتی صورت گیرد.

اعضای مجلس نمایندگان می گویند که با ادامه چنین وضعیت و عملکرد منسوبین نیروهای امنیتی، مخالفان مسلح و شبکه های تروریستی مجهز شده و زمینه سقوط ولسوالی شماری از اعضای مجلس نمایندگان با اتهام بر هم قطاران خویش می گویند که برخی نمایندگان در ناکامی نهاد های امنیتی در تامین امنیت نقش دارند.

ها و ولایات بیشتر را در سراسر کشور مساعد می سازند.

اعضای مجلس در ناکامی نهاد های امنیتی نقش دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد