افراد-فاسد-در-ارتش-افغانستان-جای-ندارند

وزیر دفاع ملی به مسئولیان ارتش در غرب کشور هدایت داده؛ افرادی که در فساد اداری دست دارند باید از صفوف نیروهای دفاعی اخراج شوند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله حبیبی، وزیر دفاع کشور که امروز پنج شنبه (24حمل) برای ارزیابی روحیه نیروهای ارتش در حوزۀ غرب به هرات رفت در قول اردوی 207 ظفر می‌گوید که نمی‌خواهد آن سربازانی که در راه دفاع از کشور جان‌های‌شان را از دست می‌دهند قربانی چند سرباز فاسد شوند.

آقای حبیبی، به مقام‌های ارتش در حوزۀ غرب هدایت داده تا در بخش مبارزه با فساد به گونۀ جدی تلاش کنند وهیچ‌فرد فاسد در صف نیروهای ارتش جای نداشته باشند.

این مقام بلندپایۀ امنیتی می‌گوید، کمیسیونی را برای ارزیابی نیروهای ارتش ایجاد کرده‌اند و پس از این افراد بر بنیاد اصل شایسته‌گی مقرر می‌شوند.

وزیر دفاع می‌گوید، تلاش دارند تا شمار نیروهای ویژۀ امنیتی را به دو برابر افزایش دهند و آنان را با هواپیماهای جنگی و ترانسپورتی مجهز کنند.

عبدالله حبیبی، وزیردفاع کشور سال روان را برای نیروهای امنیتی دشوارتر از سال پار می‌داند و می‌گوید، هراس‌افگنان تلاش دارند تا در این سال به اهداف‌شان برسند، اما تأکید می‌کند که این آرزو را به گور ببرند.

مسؤولان وزارت دفاع، عملیات شفق 1 و 2 را پر دستاورد می‌دانند و می‌گویند که اکنون می‌خواهند برنامۀ عملیات بهاری زیر نام «خالد» را در بخش‌های ناامن کشور برای سرکوب هراس‌افگنان روی دست گیرند.

این در حالی است که بسیاری از صاحب نظران، ضعف را در رهبری نیروهای نظامی میدانند و سربازان ارتش و پولیس در سنگرهای جنگ به خوبی در برابر مخالفان مسلح ایستادگی میکنند.

افراد فاسد در ارتش افغانستان جای ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد