امریکا-در-تمام-جریان-های-تروریستی-دخیل-است

سید عیسی حسینی مزاری، رئیس مرکز فرهنگی تبیان امروز (چهارشنبه ۱۳ جدی) در یک برنامه خبری در کابل گفت: پشت سر تمام جریان های تروریستی امریکا قرار دارد نه طالب و داعش.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: سید عیسی حسینی مزاری، رئیس مرکز فرهنگی تبیان امروز (چهارشنبه 13 جدی) در یک برنامه خبری در کابل گفت: پشت سر تمام جریان های تروریستی امریکا قرار دارد و در افغانستان نیز گروه‌های تروریستی مانند داعش از طرف امریکا حمایت میشود.

آقای مزاری از رهبری حکومت افغانستان خواست که به جای این که به امریکا اتکا کند، به ظرفیت های داخلی کشور توجه کنند تا افغانستان به پای خود ایستاد شود.

رئیس تبیان تاکید کرد:  تصریح کرد که قطعا خون این شهدا باعث استحکام و اقتدار حرکت فکری و فرهنگی مراکز فرهنگی شده و هیچ تاثیر بالای مرکز فرهنگی تبیان نیز نخواهد داشت.

آقای مزاری بیان داشت:  دشمنان به دنبال تاریکی و ظلمت است و می خواهد فرهنگ مردم رشد نکنند و جوانان که قشر تاثیر گذار جامعه اند از همه مسائل ناآگاه باشند. او افزود: امریکا در هر کشور حضور پیدا کرده است ان کشور ناآمن شده است و در کشورهای اسلامی نیز امریکا به دنبال ناامنی و نفاق است.

رئیس مرکز فرهنگی تبیان امریکا را متهم کرد که پشت تمام حملات و گروه‌های تروریستی قرار دارد و این قدرت جهان نمیخواهد در افغانستان نیز امنیت تامین شود چرا که با تامین امنیت، منافع امریکا نیز به خطر مواجه میشود.

مزاری در رابطه به گزارش‌های که از سوی بعضی رسانه‌های داخلی مبنی بر اینکه مرکز فرهنگی تبیان وابسته به ایران است و از سوی سپاه پاسداران ایران حمایت میشود گفت: داعش گروه ساخته امریکا است و هر جای که منافع انها باشد مورد هدف قرار میدهد.

حمله انتحاری روز پنج شنبه هفته گذشته 7 جدی بالای مرکز فرهنگی تبیان 52 کشته و بیش از 90 زخمی برجای گذاشت که مسئولین این حمله را نیز گروه داعش به عهده گرفت.

امریکا در تمام جریان های تروریستی دخیل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد