امریکا-مراکز-طالبان-را-در-ننگرهار-بمباران-کرد

قول اردوی ۲۰۱ سیلاب اعلام کرده که نیروهای امریکایی در حمله‌های هوایی شان، مراکز گروه طالبان را در ولایت ننگرهار بمباران کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی ۲۰۱ سیلاب با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که سربازان امریکایی شب گذشته، با استفاده از هواپیماهای بی‌پلوت، مراکز گروه طالبان در ولسوالی سرخ‌رود، را بمباران کرده‌اند.

به اساس اطلاعات به دست آمده، در نتیجۀ حمله‌های هوایی در سرخ‌رود ننگرهار، ۳ عضو گروه طالبان کشته شده‌اند.

گفتنی‌ست که حمله‌های هوایی نیروهای امریکایی در ولایت ننگرهار به حمایت‌های نیروهای امنیتی افغان راه‌اندازی گردیده بودند؛ زیرا، عملیات‌های نظامی در حال حاضر در بخش‌های گوناگون آن ولایت جریان دارند.

از سوی‌هم، دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار تایید کرده‌است که مسؤول نظامی گروه طالبان برای ۱۴ ولسوالی این ولایت به نام سنگری، در عملیات نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

ننگرهار در شرق افغانستان از جمله ولایت‌های ناامن به حساب می‌رود که در آن فراد گروه‌های داعش، طالبان و شبکۀ حقانی حضور و فعالیت گسترده دارند.

در این میان، مقام‌های محلی و امنیتی در ولایت ننگرهار به این باورند که دهشت‌افگنان در این ولایت، از آن سوی خط دیورند تجهیز و تمویل می‌شوند.

به تازه‌گی فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار گروهی را در این ولایت بازداشت نمود که می‌خواست که سلاح و مهمات از پاکستان به هراس‌افگنان به این ولایت انتقال دهد.

امریکا مراکز طالبان را در ننگرهار بمباران کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد