امنیت-نهاد-های-آموزشی-باید-جدی-گرفته-شود

وزارت اطلاعات و فرهنگ در پیوند به حمله انتحاری در کورس موعود اعلام کرده که نیروهای امنیتی باید در حفاظت از نهاد های دینی و آموزشی بیشتر تمرکز نمایند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت اطلاعلات و فرهنگ آمده است که در حمله انتحاری روز چهارشنبه در غرب کابل در کنار ده ها جوان و نو جوان دانش آموز ، عطاالله رحیمی خبرنگار جوان خبرگزاری فرهنگ نیز به شهادت رسید.

وزارت اطلاعات و فرهنگ حمله ناجوانمردانه و بزدلانه ی کور اندیشان سنگدل و جنایت پیشه به مراکز آموزشی و هدف قرار دادن جوانان بیگتاه را به شدت محکوم می کند و از نیروهای امنیتی می خواهد که حفاظت از جان شهروندان مخصوصا نهادهای دینی و آموزشی را بیش از پیش تقویت بخشیده ، توطئه ها و پلان های تروریستی را قبل از وقوع  کشف و خنثی نمایند.

وزارت اطلاعات و فرهنگ مراتب همدردی و تسلیت خودرا به خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی مخصوصا خانواده شهید عطا الله رحیمی و همکارانشان در خبرگزاری فرهنگ ابراز داشته ، برای بازماندگان شکیبایی و آرامش از درگاه خداوند پاک مسئلت می نماید.

این درحالی است که روز گذشته در نتیجه ای یک حمله انتحاری بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل، بیش از 50 تن کشته و دستکم 80  تن زخمی شدند.

امنیت نهاد های آموزشی باید جدی گرفته شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد